ČEZ varuje proti neseriózním metodám podomních obchodníků s energiemi

26Črv2018

V poslední době se stále častěji setkáváme s případy, kdy se někteří jedinci vydávají za naše zaměstnance a lstivým způsobem naše klienty obelhávají s cílem získat vlastní prospěch.

Jako distributor elektrické energie nevybíráme žádnou hotovost, nepotřebujeme od klientů na místě předkládat žádné doklady. Do objektu či na nemovitosti vstupují naši zaměstnanci jen k účelům definovaných v energetickém zákoně např. z důvodu oprav a revize našeho zařízení, odečtu elektroměrů a pod. Naši zaměstnanci u sebe vždy mají služební průkaz s fotografií a jeho identitu lze ověřit na bezplatné poruchové lince 800 850 860.

V této souvislosti jsme byli také požádáni jedním z obchodníků, zda bychom Vám nepředali materiál, který slouží jako důležitá informace obyvatelům obcí a měst před neseriózními praktikami některých obchodníků s elektrickou energií. Zde najdete praktické rady, tzv. Desatero pomoci.

Ondřej Horák, ČEZ