Českomoravské pomezí mezi vítězi Velké ceny cestovního ruchu

24Led2014

Již posedmé byly v Brně v rámci veletrhu Regiontour oceněny výjimečné a vysoce kvalitní počiny v oblasti cestovního ruchu. Soutěž „Velká cena cestovního ruchu 2013/2014“ byla již tradičně vyhlášena společnostmi Veletrhy Brno a C.O.T. media s cílem přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb cestovního ruchu v České republice. Ocenění byla předána v celkem šesti kategoriích, např. Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší cestovní kancelář či Nejlepší lázeňský a wellness balíček. Turistická oblast Českomoravské pomezí dosáhla výrazného úspěchu, když v konkurenci mnoha dalších krajů, regionů a destinačních managementů získala 3. místo v kategorii Nejlepší jednotná kampaň. Jako třetí nejkvalitnější propagační kampaň byly pod sloganem „Českomoravské pomezí hraje všemi barvami“ oceněny marketingové aktivity, mezi kterými nechyběla prezentace pomocí tištěných materiálů, animovaných filmů, mobilní aplikace, internetové i tištěné inzerce, soutěží nebo sociální sítě Facebook. V odborné porotě zasedli zástupci České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, Asociace krajů České republiky, Ministerstva pro místní rozvoj ČR, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Svazu léčebných lázní ČR a dalších subjektů.

Pro Českomoravské pomezí je to v poslední době již třetí velký úspěch. Propagační aktivity oblastního destinačního managementu byly nedávno oceněny také v rámci festivalu Tour Region Film v Karlových Varech (3. místo v kategorii Multimédia) a národní přehlídky propagačních materiálů Tourpropag v Písku (2. místo v kategorii Tištěné materiály a elektronická média).

Českomoravské pomezí se na brněnském veletrhu představilo v rámci expozice Pardubického kraje. Na stánku byly odborníkům i návštěvníkům z řad veřejnosti k dispozici nejen nové materiály s vícedenními programy pro rodiny s dětmi, seniory či zájemce o městskou turistiku, ale také propagační tiskoviny jednotlivých měst a zajímavých míst regionu.

Od 20. do 23. února bude atraktivní nabídka oblasti vymezené městy Litomyšl, Moravská Třebová, Polička, Svitavy a Vysoké Mýto prezentována na největším českém veletrhu cestovního ruchu Holiday World. Kromě již zmiňovaných materiálů bude v Praze představena také tiskovina pro všechny příznivce cyklistiky nebo nové propagační DVD.



Jiří Zámečník
marketingový manažer

 

 

Zuzana Pustinová